6 Januari 2011

MEREKA KATA...

Klik Untuk Sertai Segmen Mereka Kata
Terima kasih kepada Abang Ben di atas kesudian mengadakan segmen yang sebegini. Kami, para blogger akan sentiasa menyokong perjuangan Abang Ben dalam dunia blogging.

Salam Cool fm dari MHZ kepada semua. Salam perkenalan kepada rakan-rakan blogger yang sudi bertandang ke blog MHZ ni. MHZ di sini sentiasa mengalu-alukan kedatangan serta kunjungan rakan-rakan sekalian ke Cool fm ini. 

Sempena tahun baru 2011 yang baru menjelma ini, MHZ merasakan masih belum terlewat bagi mengucapkan selamat tahun baru 2011. Diharapkan tahun ini bakal menjadi tahun yang lebih baik daripada tahun-tahun yang sebelumnya.


Kepada sesiapa yang sudi menjadi follower Cool fm, MHZ merasa amat berbesar hati dan berterima kasih di atas kesudian kalian menyokong karya penulisan MHZ.


Cool fm menyajikan 4 Saluran Utama yang boleh ditatap buat semua lapisan masyarakat. Kesemua Saluran itu tertera di bahagian tepi kanan blog MHZ. Kepada yang berminat, Klik pada gambar saluran. Sekiranya ingin ke page Saluran Cool fm. Klik sini.-Saluran Cool fm

Terima kasih di atas kunjungan 

2 ulasan:

Lulu Caldina berkata...

rajin join segmen..
good luck...selamat maju jaya...ngee

Unknown berkata...

salam, singgah sini n follow blog yg hebat n cool ni...