12 Oktober 2010

Putus Cinta..Biasalah tu-MHZ



Putus cinta..Biasala tu bro..Takkanlah nak terus frust menonggeng kot..berlambak lagi bunga kat luar tu..apa yang penting, hidup mesti diteruskan..Jangan dikenang awek yang lalu..Bunga bukan sekebun..Dan kumbang pun bukan seekor tu je yang ada..

Kalau dah putus, dah susah nak sambung balik wa cakaplu..Lu pegi beli tali baru je..tali putus ni kalau ikat balik pun, dia dah tak tegang macam dulu..anytime je boleh putus balik.

Bro and Sis..percaya pada takdir..percaya pada jodoh..percaya pada masa depan..Jangan terlampau fanatik dengan dia..Dia pun manusia..Kadang2 dia pun buat silap bila tinggalkan you all tapi jangan kerana dia, you all tak boleh hidup beb..haha

Ambik masa..Keluar la dengan member..Hilangkan tensen tu..

Jangan fikirkan benda tu sangat. Nanti habis kerja kita terbengkalai sebab asyik termenung baru putus cinta. Ingatlah, setiap dari kita ni ada jodoh tapi mungkin kita masih belum bersua dengannya. Janganlah putus asa dalam mencari cinta.

MHZ, Lebih karat daripada biasa

Tiada ulasan :