7 September 2010

Rayo nok tibo-MHZ


Oh,Raya kini sekali lagi akan kembali..jualan potongan harga berganda..datanglah bersama seisi keluarga..membeli belah bersempena hari raya..mari2 semua..bergembira kita di hari mulia..chewah..dah mcm DJ Supermarket aku ni..haha

Saya ni..apa nama..tkdela sempurna mana..jadi apa nama..nak menyusun jari la..ada sepuluh kot semua sekali..memohon maaf..kiranya..kira dulu ya..saya ada membuat salah dan silap..mohon diampun ya..appeal allowed la gitu kan..haha

Memandangkan rayo doh nok sampai..memang ramai orang bershopping sakan..tidak terkecualilah diri eden ini..Tapi nasihat eden kepada semuo..bila gi beli belah..ingatlah ye..lepas beli tu..ingat-ingatlah nak blah ye..

Raya ni saya apa nama nak habaq sikitla..jgnla terlampau too much bermain firecrackers..haha..mercun la tuh..mercun tu nama saintifik dia ye..meriam pun kurang-kurangkan ye..sebab boleh membahayakan kesihatan..asap kabad tu boleh membawa mudarat kepada paru-paru or lungs..pesanan dari ministry of kesihatan..

Lagi satu..atok nok pesan kepado cucu-cucu atuk..kalau mari ke rumah nok berayo..jgn mintak duit rayo jo..tpi makan kuih sekali..nnti tk abis kuih yo..pembaziran tu kan amalan devil..haha

Selamat Berday Raya..Maaf Zahir batin( Sorry expressly and impliedly)..bye2..

Tiada ulasan :