7 September 2010

Jiwang Apanya Lagi...Geli Lah..


Dalam tulisan saya sebelum ni, banyak sgt saya lebihkan kaum Jiwang..Kini saya cuba beralih arah dalam memartabatkan kaum Kurang Jiwang(KKJ)..haha

"Setiap masa saya menyendiri, pasti wajah awak yang terbayang". "Eh, please la..saya geli tau"..Haha..pernahkah ini terjadi pada diri anda..kiranya ini berlaku..Maka diri anda sekarang ini dalam bahaya..

Girl masa kini sudah tidak lagi tertarik dengan balak yang gila jiwang. Mungkin masih ada yang suka laki jiwang, namun ternyata spesies ini sudah kian pupus. Ternyata ini satu berita yang kurang enak bagi mamat bunga di luar mahupun di dalam sana..haha

Jiwang tu ok je sebenarnya..Tapi zaman sudah berubah..Kalau jiwang dalam menulis je tkpe..tpi jgnla sampai nk cakap dgn dia pun nk berbunga sgt..Takut dia geli..dan lebih payah kalau dia tak faham..Maknanya apa yang kita cakap takkan sampai pada dia pun..silap hari bulan, cari lain dia..haha

Jiwang kini sudah hanyut ditelan zaman..Orang dah tk memandang pada keindahan bahasa bila nak mengatakan soal cinta..yg penting kini perbuatan itu sendiri..berjiwang tu boleh tpi berpada-padalah ya..selamat beramal-MHZ

Tiada ulasan :