14 September 2010

Cinta Kilat The Series


Assalamualaikum semua..pekabo..dalam menyambut syawal ini saya tidak akan leka dalam menyampaikan salam aidil fitri kepada semua..semoga berbahagia di bulan mulia ya..

Saya di sini mengambil kesempatan mengucapkan terima kasih kepada semua yang telah banyak memberi sokongan kepada saya dalam bidang penulisan selama ini sama ada secara langsung atau tidak langsung.

Dalam saya sibuk menulis, saya kini bercadang ingin menulis sebuah cerpen ala series macam drama itu. Bermakna ia akan punya sambungan hinggalah ke siri yang terakhir

Buat permulaan, saya akan mempersembahkan sebuah karya yang bertajuk Cinta Kilat The Seriea. Karya ini adalah cerpen secara sambungan yang akan dikemaskini selalu. Namun, ia memerlukan masa untuk disiapkan kerana ia merupakan cerpen bersiri.

Cinta Kilat ini bakal mengisahkan seorang jejaka bernama Reza yang tak serik-serik mencari gadis idaman meskipun banyak kali menemui kegagalan kerana sikapnya sendiri. Sekiranya anda mahu tahu mengapa Reza masih belum berjumpa dengan pilihan hatinya. Ikuti Cinta Kilat The Series..Setia bersama MHZ..

Tiada ulasan: