14 Ogos 2010

Taktik Lapuk Dah Tak Boleh Pakai-MHZ


Alahai..Apalah nasib..haha..nampaknya taktik lapuk dulu dah tak boleh pakai rupanya..tak sangka..dunia kini telah berubah..tak boleh blah betul ayat aku ni..memang bajet nak sastera hari ni..tapi memang hancur lebur habislah..
Setelah hampir sekian lama aku mendiamkan diri..tapi aku rasa takdela lama sangat pun..nak kata sibuk, takdela sibuk sangat cuma saja2 menyibukkan diri..

Taktik nak tackle awek yang telah dipelajari turun temurun rupanya dah ditelan dek zaman..memang aku sendiri tak sedar akan perkara ini namun aku telah disedarkan oleh rakanku ketika waktu menunjukkan jam 3 pagi..Kami membincangkan akan perihal tersebut hampir 2 jam lamanya..dah jadi macam ala2 forum macam tu..

Kini corak taktikal yang digunakan satu masa dulu sudah tidak lagi praktikal..satu cara baru yang jauh berbeza bakal diterjemahkan dalam bentuk perbuatan bagi mendapatkan hati si dia..sejauh mana berkesannya taktik baru..saya akan dedahkan apa taktik baru tersebut dan bagaimana ia boleh berhasil dalam keluaran yang seterusnya..bye2..see ya..

Tiada ulasan :