8 Ogos 2010

My Otak is highly berserabut


Aku dah nk pengsan dah ni..banyak sgt benda kena buat..tensen tahap cipan dah..cipan pun tak tensen macam ni..oh, memang penat bila diarah cari orang di sana sini..masalahnya bukan pada pencarian tu tapi lebih kepada apakah mereka sudi ingin menyertai..itulah masalah yang melanda diriku saban hari, saban waktu..aku pasrah..aku tahu semua ini memang menserabutkan kepala namun segalanya perlu aku teruskan..

Aku dihimpit dengan lambakan permintaan..di kala hati pun tk setenteram mana..aku kini seakan gila..Aku mengerti akan realiti kehidupan di dunia..ini semua hanya dugaan dan bersifat sementara..aku megharapkan keajaiban di waktu ini..

Tatkala diriku ini menghampiri kegilaan yang amat..kerana diriku begitu berharga..-coretan MHZ, MCKK Batch 0f 2007..

Tiada ulasan :